Crosul Primaverii la Navodari!

PIC_5014CROSUL PRIMĂVERII ED. II-A

Competiția va avea loc în ziua de duminica 02 aprilie 2017, începând cu ora 11.00 în Năvodari (zona de start și aria de concurs sunt marcate pe harta oficială de pe site). Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica data evenimentului în cazul în care aspecte neprevăzute impun această schimbare.

Startul și sosirea în competiție vor fi la stadion ,,Flacara” Năvodari .

Înscrierea/validarea înscrierii la competiție și festivitatea de premiere vor avea loc în aceeași zonă de start/sosire de la baza sportivă ,,Stadion Flacara’’

Traseul de desfășurare a întrecerilor va fi însemnat cu banda de delimitare și va avea în anumite puncte stabilite anterior persoane din partea organizatorilor, comisari de traseu. Aceștia sunt responsabili pentru parcurgerea traseului în deplină siguranță de către toți competitorii, precum și cu respectarea de către concurenți a regulilor prevăzute în prezentul regulament.

Competiția se desfășoară conform mecanismului competiției, așa cum este acesta detaliat în Secțiunea 3 din prezentul Regulament.

REGULAMENTUL OFICIAL

LA “CROSUL PRIMAVERII”

 

Data:02.04-2017 ora 11.00

Organizator: Primaria Navodari

Locul de desfasurare : Oras Navodari

Participanti: Iubitorii de sport si recreere

Activitate: cros pe raza orasului Navodari conform traseului anexat

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETITIEI

Evenimentul este  destinat incurajarii sportului ptr toti in cadrul proiectului initiat de Primaria Navodari

Comisia de organizare a manifestarii sportive este formata din: Dinicu Constantin – Sef Serviciu Administrativ, Adam Florian – inspector de specialitate si Funda Constantin – muncitor calificat.

Participantii la Competitie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile din prezentul Regulament Oficial al Competitiei (denumit in continuare “Regulament Oficial”).

Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul oficial Primaria Navodari si Baza Sportiva “Stadion Flacara”.

Prin participarea la aceasta Competitie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si ale legislatiei in vigoare aplicabile si sa semneze declaratia pe proprie raspundere pusa la dispozitie de catre Organizatori cu ocazia inscrierii, precum si in ziua concursului, la momentul validarii inscrierii.

 

SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A COMPETITIEI

2.1. Data si locul desfasurarii Competitiei:

Competitia va avea loc in ziua de duminica 02 aprilie 2017, incepand cu ora 11.00 in Navodari (zona de start si aria de concurs sunt marcate pe harta oficiala de pe site). Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data evenimentului in cazul in care aspecte neprevazute impun aceasta schimbare.

Startul si sosirea in/din competitie vor fi amenajate la locul desfasurarii concursului stadion Flacara Navodari . Inscrierea/validarea inscrierii la competitie si festivitatea de premiere vor avea loc in aceeasi zona de start/sosire.

Traseul de desfasurare a intrecerilor va fi insemnat cu banda de delimitare si va avea in anumite puncte stabilite anterior persoane din partea organizatorilor, comisari de traseu. Acestia sunt responsabili pentru parcurgerea traseului in deplina siguranta de catre toti competitorii, precum si cu respectarea de catre concurenți a regulilor prevazute in prezentul regulament.

Competitia se desfasoara conform mecanismului Competitiei, asa cum este acesta detaliat in Sectiunea 3 din prezentul Regulament.

SECTIUNEA 3. MECANISMUL COMPETITIEI

3.1. Participantii si desfasurarea Competitiei

Aceasta competitie se adreseaza oricaror pasionati de alergare, oricarei persoane careia starea de sanatate ii permite o alergare pe  distanta mentionata.

Competitia va cuprinde o singura cursa de 4 km

Premiile se vor acorda pe categorii de varsta,dupa cum urmeaza:

12-17 ani=cupe ,medalii,tricouri(feminin/masculin)

18-50 ani=premii ,cupe,medalii,tricouri(feminin/masculin)

50+ premii ,cupe,medalii,tricouri(feminin/masculin)

3.2. Distanta de parcurs

Participantii vor avea de parcurs un traseu de aproximativ 4 kilometri.

3.3. Traseul de concurs

Traseul de concurs este :start/sosire la stadion ,,Flacara’’-str.Constantei-str.Nuferilor-str.Delfinului-str.Plopilor-Sens giratoriu Kaufland-str Randunelelor-str.Albinelor-str.Constantei-Stadion Flacara

O harta exacta a traseului poate fi gasita pe site-ul oficial al Primariei Navodari

Traseul de concurs va fi semnalizat de catre organizatori prin benzi de delimitare-garduri si va fi supravegheat de comisari (arbitri) de cursa, amplasati in diferite puncte ale traseului.

3.4. Inscriere

Inscrierea participantilor se face completand Cererea de inscriere din Sectiunea de Formulare nr.I.

Data limita pentru inscrieri este 02 aprilie ora 10.00.

3.5. Taxa de inscriere

Nu se percepe taxa de inscriere.

3.6. Declaratia pe propria raspundere

Toti concurentii vor completa si semna o declaratie pe propria raspundere ca sunt apti din punct de vedere medical pentru a participa la competitie, conform modelului din Sectiunea de Formulare nr.II.

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/droguri sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a derularii evenimentului.

Persoanele care vor incalca aceste prevederi vor fi indepartate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de politie, daca va fi cazul.

Zilele si orele cand pot fi depuse aceste declaratii sunt detaliate pe site-ul oficial al Primariei Navodari

3.7. Echipament si conditii de concurs. Numere de concurs

Concurentii vor participa la competitie folosind propriul echipament. Se recomanda concurentilor sa poarte echipament de alergare corespunzator conditiilor meteorologice de la ora de desfasurare a competitiei (inclusiv incaltaminte adecvata).

Numerele de concurs vor fi puse la dispozitie de catre organizatori si se vor inmana concurentilor dupa completarea si semnarea declaratiilor pe propria raspundere.

Numerele de concurs se vor amplasa in zona pieptului/abdomenului a fiecarui concurent (pe partea din fata),  astfel incat sa fie vizibile.

3.8. Start si limite de timp

Ora 11.00 – limita de timp 90 minute

3.9. Stabilirea rezultatelor

Clasamentul pentru fiecare categorie se face in ordinea sosirii fiecarui participant.

La trecerea liniei de sosire se va cronometra si timpul in care fiecare participant va reusi sa parcurga intregul traseul .

Se vor intocmi clasamente separate pe fiecare categorie de la fiecare proba. Lista categoriilor este detaliata la punctul 3.1.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a comasa o categorie daca aceasta are mai putin de 5 concurenti.

3.10. Arbitrii de traseu

In diferite puncte ale traseului de alergare vor fi amplasati comisari de cursa (arbitri de traseu) care vor supraveghea respectarea traseului si a prezentului regulament de catre concurenti, iar in zona start/sosire vor inregistra fiecare trecere a concurentilor prin punctul respectiv. La sfarsitul cursei, aceste date vor fi cumulate si se va verifica numarul de treceri ale fiecarui concurent prin punctele respective. Daca unul dintre concurenti nu a cumulat numarul total de treceri prin toate punctele de control, atunci concurentul respectiv va fi descalificat.

Daca un comisar de cursa va observa o tentativa de ”taiere” (scurtare sau abatere) a traseului, concurentul respectiv va fi descalificat.

SECTIUNEA 4. ANUNTAREA SI INMANAREA PREMIILOR

4.1. Titluri si premii

Vor fi premiate locurile 1, 2 si 3 de la sectiunea Masculin/ Feminin,sectiunea varstnici si sectiunea copii, din cursa.

Premiile ce se vor acorda sunt urmatoarele:

  1. a) Masculin:

– Locul I–trenig sport

– Locul II – rucsac sport ;

– Locul III – tricou sport ;

  1. b) Feminin:

– Locul I – trenig sport;

– Locul II – rucsac sport;

– Locul III – tricou sport;

  1. c) Copii:

– Locul I – trenig sport;

– Locul II – rucsac sport;

– Locul III – tricou sport;

  1. d) Varstnici (50+)

– Locul I –articole de pescuit(rucsac+lanseta+mulineta)

– Locul II –articole de pescuit (lanseta+mulineta);

– Locul III –rucsac sport.

Premiile vor fi anuntate inainte de inceperea concursului. Pe langa premii, castigatorii vor primi si diplome. Primii 100 de participantii vor primi din partea organizatorilor tricouri si medalii

Festivitatea oficiala de premiere va avea loc dupa terminarea curselor (aproximativ 14.00) la locul de desfasurare a evenimentului.

SECTIUNEA 5. CONDITII ADMINISTRATIVE

5.1. Conditii administrative (pe timpul curselor)

Organizarea evenimentului revine Primariei Navodari care se ocupa de implementarea evenimentului si care pune la dispozitie arbitrii si voluntarii necesari bunei desfasurari a competitiei.

Pe durata desfasurarii cursei, participantii nu pot parasi traseul de alergare si nici nu il pot schimba, prin scurtare sau alegerea de trasee alternative, respectand si culoarul de delimitare trasat de catre organizatori si marcat cu banda. Participantii care renunta la cursa pe parcursul alergarii sunt rugati sa se prezinte in zona Start/Sosire pentru a anunta arbitrul de traseu din acea locatie despre acest abandon.

Competitia va beneficia de asistenta medicala pentru cazuri de accidentari care se va afla in apropierea zonei de start/sosire.

5.2. Conditii administrative (generale)

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorii vor face publice numele castigatorilor si premiile acordate in cadrul acestei Competitii. Lista castigatorilor va fi publicata dupa data de 03 aprilie  2017 pe site-ul Primaria Navodari.

Organizatorii se obliga, de asemenea, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal.

Ca atare, Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal ale participantilor/ castigatorilor la prezenta Competitie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial, al declaratiei participantilor pe propria raspundere si legislatiei in vigoare.

Concurentilor le este interzisa aruncarea oricaror resturi, gunoaie in zona de desfasurare a competitiei sub sanctiunea descalificarii din competitie. Acestia vor putea folosi fie cosurile de gunoi amplasate in parc sau sacii menajeri pusi la dispozitie de catre organizatori in zona de start/sosire. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deseurilor si depunerea acestora in containerele aflate in zona parcului.

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/droguri sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a derularii evenimentului. Persoanele care vor incalca aceste prevederi vor fi indepartate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de politie, daca va fi cazul.

Este interzisa orice reclama comerciala sau politica de catre participantii crosului.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data inceperii competitiei cu obligativitatea anuntarii modificarilor intervenite pe site si la locul de desfasurare a competitie

Declaraţie pe propria raspundere

Subsemnatul(a)

______________________________________________________________,

nascut (a) la (zz.ll.aa) _________________ domiciliat/a in (judet/localitate/str/nr/bl/ap)

__________________________________________________________________________,

identificat cu BI/CI seria ____ nr. ______________, telefon ___________________,

e-mail_______________________avand in vedere prevederile legale privind falsul in declaratii:

 

Parinte/Tutore al minorului(daca este cazul)

 

Prin inscrierea si participarea la competitia sportive ,,Crosul Primaverii’’ declar pe propia raspundere ca:

 

Concurentii minori

-fiul/fiica este apt(a) fizic si psihic si are o pregatire fizica corespunzatoare pentru participarea la acest eveniment sportiv,sunt constient/a de riscurile alergarii.mi le asum in totalitate si exonerez de orice raspundere Organizatorul , in cazul in care voi suferi orice fel de prejudiciu,accident sau deces,

-datele completate in acest formular sunt corecte si declar ca mi-a fost adus la cunostiinta Regulamentul de desfasurare al Competitiei pe care ma oblig sa il respect in totalitate.Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru nici un fel de accident sau prejudiciu aparut in timpul acestui eveniment,concurentii peste 18 ani vor participa pe propria raspundere iar cei minori vor participa numai cu semnatura parintelui( tutorelui legal).

 

Concurentii majori

– am luat la cunostinta prevederile regulamentului de participare la competitia Crosul Primaverii 2017  din 02.04.2017, desfasurat in oras Navodari   si ma oblig sa le respect;

–  sunt apt din punct de vedere fizic (medical) pentru efort fizic prelungit si in conditii meteo specific datei de desfasurare

–  NU ma aflu sub influenta bauturilor alcoolice si/sau a stupefiantelor;

–  am completat corect si complet Formularul de Inscriere la Competitie;

– am luat la cunostinta de recomandarile organziatorilor cu privire la imbracamintea si incaltamintea folosite pe parcursul competitiei si ca voi utiliza echipamentul adecvat;

–  respect intocmai indicatiile arbitrilor de traseu, arbitrii fiind persoanele abilitate sa intrerupa competitia in cazul in care este incalcat Regulamentul Competitiei;

– sunt de acord ca arbitrul de traseu poate descalifica automat participantul la concurs in cazul in care acesta incalca Regulamentul Competitiei (ex. se abate de la traseu si nu reintra inapoi prin locul cel mai apropiat prin care a iesit accidental sau voit, pentru comportamentul nepoliticos la adresa Organizatorilor si/sau a participantilor la competitie etc);

– nu voi folosi mesaje obscene sau mesaje care sa instige la violenta sau ura rasiala, fiindu-mi adus la cunostinta ca in cazul nerespectarii acestor conditii sunt pasibil cu  descalificarea din Competitie fara drept de apel ;

– nu voi arunca in perimetrul de desfasurare a Competitiei nici un tip de deseu fiindu-mi adus la cunostinta ca in cazul nerespectarii acestei conditii sunt pasibil cu  descalificarea din Competitie fara drept de apel ;

– ma voi manifesta intr-un mod decent si cu sportivitate pe toata perioada de desfasurare a Competitiei fara a-i stanjeni pe ceilalti participant si/sau Organizatori;

–  nu voi apela la nici o alta forma/mijloc de deplasare in perimetrul de desfasurare a Competitiei (auto, velo, moto, ATV etc);

– detin asigurare medicala pentru incidente soldate in timpul unor competitii sportive sau imi asum cheltuielile cauzate implicate de o posibila accidentare pentru care Organizatorii nu sunt raspunzatori;

– nu am nici o pretentie fata de Organizatori in a folosi imaginile foto si video realizate in timpul Competitiei in care sunt surprins cu angajamentul ferm al Organizatorilor ca nu vor folosi aceste imagini in alte scopuri decat Promovarea Competiei,,  Primariei Navodari, sponsorilor, mass-mediei scrise si video, la elaborarea afiselor, diplomelor si pentru alte materiale informative dedicate activitatilor de alergare.

 

 

 

Concurent                                                                                                                         Organizator,

 

Parinte(Tutore legal)

 

 

 

Semantura

 

 

 

 

 

Crosul Primaverii (galerie foto)

Dminică s-au desfășurat la Năvodari întrecerile „Crosului Primăverii”, competiție organizată de Primăria Năvodari și Consiliul Local Năvodari. Pentru cursa de 4 km, startul s-a dat din parcarea Stadionului „Flacăra”, iar celelalte trei curse au avut ca loc de desfășurare pista stadionului. Cursa family run (400 m) a adus la start numeroase familii formate din …

Citeste mai departe…

,,Cupa Olimpia” la liceul Lazar Edeleanu din Navodari!

In saptamana ,,Scoala Altfel”liceul Lazar Edeleanu ,a organizat a-XIV-a editie  a Cupei Olimpia la fotbal,unde au participat cate 2 selectionate din clasele XIX-XII pe nivel de studiu,aproximativ 80 de copii din cadrul liceului navodarean. Primaria Navodari a facilitat ca disputarea jocurilor , in fazele finale, sa se  dispute pe terenul …

Citeste mai departe…